torsdag 6 oktober 2011

Gåvoregn


Tackpressys till Östras personal


Det är inte enbart utomhus det regnat den senaste tiden utan även är hemma, iform av gåvoregn:) Miljoners driljoners TACK för alla fantastiska presenter till Noelle och familjen! (Många har köpt kläder i storlek 62. Snacka om lyxig känsla att snart kunna plocka upp och klä henne i det ena dockplagget efter det andra!)

Igår fick vi blomsterbud - ett alldeles bedårande "mamma-baby-arrangemang" (en stor respektive liten bukett sammanbundna med en rosa "navelsträngsrosett") ifrån min käre Däckarkollega Börje och hans Agneta. Sötaste blomman jag sett!

Det är inte bara Noelle som blivit bortskämd med presenter. I torsdags, under "mammaledigmiddagen" anordnad av Däckarna, fick jag en utsökt miniväska i svart siden med handbroderade stenar/pärlor (Venice Simplon Orient Express Collection) och härom dagen överraskade Micke mig med ett vackert strassarmband ifrån Dyrberg Kern. Hjärtligt tack, bortskämd är bara förnamnet!

Apropå pressys - Igår hade jag pysselstuga här hemma och fixade tackpresenter till Östra sjukhusets underbara personal som hjälpte oss vid Noelles förlossning. Tack oumbärliga "Fab 4" - Mette (barnmorska), Karolina (barnmorska), Elisabeth (sjuksköterska) och Annelie (sjuksköterska) - för kunnighet, vänlighet och stöttning!


Blomster, armband & väska


Skyddsängel ifrån fd grannfrun


Noelle ler och tackar för presenterna;)


Ha en riktigt fin dag!/ Beckelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar