onsdag 19 oktober 2011

Blogg-Beckis is back:)


Noelle & Linis


Efter knappt tre dygn konstaterar jag glatt att min tillfälliga sinnesförvirring, vilken resulterade i en bloggpause, är över! Att sluta blogga - och härigenom sätta stopp för något jag finner ytterst angenämt - var ett ovanligt dåligt beslut och jag är glad över att jag relativt fort tog mig samman:)

Söndagens beslut grundade sig i min frustration över att, pga tidsbrist och livssituation, inte kunna blogga så ofta jag önskar och i sann "dramaqueenanda" lät jag, som så många gånger förr, "allt eller inget principen" styra. ("Kan jag inte blogga varje dag, är det ingen mening!") När Micke, lite försynt, påpekade att jag kunde skriva då och då tyckte jag det var det dummaste jag hört, men inser nu att det är precis jag skall göra. Sluta vara dramatisk och istället anamma ett "svennesynsätt" där lagom är bäst. Från och med nu - ingen stress över viss inläggfrekvens, utan enbart glädje! Hoppas Ni har lust att fortsätta hänga med på min bloggresa och dela mina galna upptåg:)


I måndags hade vi en supermysig eftermiddag tillsammans med Faster Gittan, Lina och Vincent. Njut av fina bilder nedan! TUSEN TACK för presenter, härligt sällsis och för att jag fick en anledning att dricka rödtjut på en måndag;)


Mys & presentöppning i soffan


Grymt stolt över sina nya klackskor:)


SÖTA sysslingar


Gittan lugnar Nellie med van hand


Vardagslyx


Nyblivna kompisar


Finaste 3


Smack!


Kyss till Er alla/ Blogg-Beckis

4 kommentarer:

  1. Bra nyhet denna regniga onsdag:) det är ett nöje att läsa din blogg. Oavsett om du skriver varje dag, varannan dag eller en gång i veckan. Gör det när du har tid:)

    Kram Jennie som kikar in här då och då

    SvaraRadera
  2. Jennie - DU gör mig glad! Tack:)

    SvaraRadera
  3. Gud vad glad jag blev nu :)! Är bara en bloggläsare, som tycker det är roligt att läsa din underbara blogg! Du verkar vara en otroligt vacker människa både på insidan och ut! Vet också vad du går igenom nu då jag själv har 2 pojkar på 2 & 4 år, men det blir bättre! Ha en underbar dag och helg!

    Hälsningar Pernilla

    SvaraRadera
  4. Kära Pernilla!
    Vilken lycka att läsa din kommentar, tack Fina Fina Du! Bättre start på helgen går ej att få:)
    Största kramen & bästa helgen till dig & dina killar!

    SvaraRadera