söndag 25 juli 2010

Älskar kontraster!


Sommarsöta donnorna Hellan & Åsi


Anni & jag myser på Avalon


Igår var det tjejglam (med guldkvartetten Anni, Hellan, Åsa och jag) på Avalon med bus, löjrom, fnitter och skvaller. Idag, familjemys (med storfamiljen Eriksson/Nilsson/PvonZ) på IKEA med köttbullar, kaos och glädje. Minst sagt ytterligheter men jag måste säga att jag ÄLSKAR kontraster! För visst hade man blivit sjukt uttråkad om varje dag såg likadan ut?! Det är ju variationen som är tjusningen! Glim och glam ena dagen och kludd och kladd nästa - det är grejer det!

Resonemanget är mig i ett nötskal - ljuvligt eller avskyvärt, roligt eller tråkigt, tipp topp eller kasst. Inga mellanting här inte! Grått går bort! Svart eller vitt är det som gäller! (Ibland önskar jag, och garanterat mina nära, att jag vore lite mindre dramatisk men oftast är det härligt!)


Maxa livet!/ Dramaqueen

1 kommentar: