fredag 1 juli 2011

Beachbody


Hovås SÖTASTE badtjej


Vid något svagt ögonblick igår kväll (när jag bloggade före sängdags) utlovade jag beachbilder ifrån onsdagens badfest i Hovås... Detta kan jag fortfarande hålla men med Micke och Estelle som modeller. "No chance Lanze" att några bikinifoton på "Fröken Säl" läggs ut! Någon sorts självbevarelsedrift måste man ju ändå ha;) Ett bildbevis på det omtalade, och högst ogillade, "tuttvecket" bjuder jag dock på:)


After-beach hos mamma & pappa


Avkoppling i skuggan


Mina älsklingar badar i 18 gradigt vatten


Usch för "tuttveck"!


Jaja, kan inte göra annat än att drömma om min "gamla" kropp och hålla tummarna hårt att den behagar återvända snarast möjligt!


Bodyjam show - Harry Hjörnes plats


Ytligt egoinlägg denna gång, så blir det ibland;)

Kyss & Trevlig helg!/ Busan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar