torsdag 14 juli 2011

Kändisar på Gunnebo


Igår var jag...


...med min stilige far...


...på vackra Gunnebo slott


Ända sedan Claes Malmberg medverkade i Sing Along (TV3:s humorsångprogram) för ett par år sedan har han varit en favoritkomiker hos mig. Viker mig av skratt så snart han visar sig och gårdagens musikal på Gunnebo slott (i vilken han hade huvudrollen) var sannerligen en skrattfest:) Visst var det, som i alla farser, en del "dåliga vitsar" och "släng i dörrar" men jag måste ändå säga att jag njöt till fullo av såväl föreställningen som pappas sällskap och den svenska sommarkvällen!

Kvällen bjöd även på ytterligare en njutbar överraskning - schlagerräven Tommy Nilsson (som jag varit "typ kär" i sedan barnsben)! Då han satt precis bakom mig hade det varit ett ypperligt tillfälle att vända sig om och säga "Hej! Jag tycker du är superbra, får jag ta ett foto?", men istället blev jag superblyg och vågade knappt titta;)



Claes Månsson & (grymt roliga) Jill Ung


2*Claes tillsammans med Stefan Ljungqvist


Grande finale


Idag, hemmamys och imorgon (ännu obestämd) utflykt!

Puss, Beckis

2 kommentarer:

  1. Awww!!! Mysigt!
    Då såg du säkert min fine Stefan Clarin på scenen :-)
    Mamma och pappa var också där och tittade.
    SÅ avis!

    Puss puss puss från Sthlm

    SvaraRadera
  2. Då hade jag alltså rätt, gissade att det var Stefan! Han var underbar, hälsa honom det!
    Kärlek till dig SötNat!

    SvaraRadera