lördag 2 juli 2011

Snaskkoma


Film är bäst på bio!
(foto: Google)


Befinner mig fortfarande i snaskkoma efter dagens biomys trots att det gått ett flertal timmar sedan jag tryckte i mig en ciabatta med salami & brie (har tydligen ännu inte hajat det här med gravvomat och "big nono"), en mini-muffin, en påse M&M och typ en liter popcorn. Ärligt, varför gör man så? Fördärvar en härlig filmstund men halsbränna och magknip?! Att man aldrig lär sig:(

Hur gick det då att gå på bio med en 3-åring? Till min stora lycka, hur bra som helst! Stellsan käkade (även hon) popcorn så det sprutade ur öronen och imiterade filmens alla karaktärer. Bäst var när hon ställde sig upp, sträckte upp höger arm, knöt näven och utbrast "Länge leve pandan!":)

HELT slut! Jag menar, det är ju hyfsat ansträngande att se på bio och äta snask;) Ligger nu utmattad och, nästintill, orörlig i soffan. Trots viss illamåendekänsla ler jag gott när jag tänker på dagens bravader och på kommande dagars lyckostunder. Imorgon - dejt med Malmöligan, på måndag - fika med NZ-Åsa och på tisdag - Klädesholmen med La Familia. Couldn't be better! Inte heller gör det direkt ont när jag tänker på att jag bara har 2 dagar, på typ 1,5 år, kvar att jobba:)



Jaaa! Snart får jag se dessa SNYGGOS!


Tjo ho!/ Beckis

1 kommentar:

  1. Jiippiiiiie!! Äntligen! :) :) Önska jag kunde va med er idag med men eftersom jag inte så min man värst mkt igår så får det bli idag! Längtar efter er! Kyss

    SvaraRadera