fredag 24 augusti 2012

Träningshösten 2012 är inledd


Sh'Bam - twice denna veckan!
(foto: Åsa Eriksson)


Denna veckan har höstschemat startat på Sportlife = obeskrivligt skönt, efterlängtat och nödvändigt (!!!) med schemalagd träning igen!

Premiärveckan har varit som en berg- & dalbana för min del. I onsdags, när jag hade nöjet att teama Sh'Bam med dansproffset "Miss Merino" i Partille, blev jag smärtsamt medveten om att kondition är en färskvara och att jag "formmässigt" inte direkt är på topp. I ärlighetens namn var jag ganska kass - flåsade i headsetet, svamlade fram instruktionerna, strulade till koreografin och kände mig blytung i kroppen:( Gissa om jag var revanschsugen igår när jag gästade Sportlife Ullevi för ännu en Sh'Bam?!

Fick jag min upprättelse? Utan att vara alltför kaxig måste jag svara JAAA! Klassen var heeelt underbar, kroppen kändes som ny, "korren" satt som ett "smäck" och jag blev kär i varenda en utav "Ullets" medlemmar:) Nu längtar jag till söndagens Bodybalance!



Nu kör vi!


Oavsett om ni planerar att ägna Er åt "fredagsmys", "lördagshålligång" eller "söndagsmiddag" önskar jag Er BÄSTA HELGEN! Varför inte "toppa" den genom att njuta med mig 14.00 i Partille?!

See ya!/ Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar