fredag 31 augusti 2012

Fest & färg


Nöjd konditor:)


Dito "Blondie"


Sorry för ofrekvent bloggande:( Senaste veckan har fullkomligt rusat förbi och varit, minst sagt, aktiv. Utöver alla vardagsbestyr - tvätta, diska, lämna/hämta hos dagmamma, mata, vårda, leka och natta - har festförberedelserna inför Noelles 1-års kalas varit i full gång. Rabatter har rensats och fönster putsats (obota tråkigt men hög "feel-good-känsla" efteråt och ytterst nödvändigt då dessa sysslor utförs max 2-3 ggr/år), handlingslistor skrivits, present- och matinköp påbörjats och chokladbollar bakats.

Dessutom har jag hunnit med lite egentid iform av Sh'Bam i onsdags (obeskrivligt härligt!) och hårfix igår. Skall gå en visning för Noblesse nästa helg och preppades inför denna med ny färg och slingor. Alltid ljuvligt att bli ompysslad men eftersom jag vanligtvis inte låter någon annan än "min Marie" (frisören jag varit trogen i över 10 år) sätta sax/färg i mitt hår var det aningen pirrigt... blev dock riktigt nöjd med min nya guldigare nyans och ser fram emot hårvisningen då jag eventuellt skall få extensions:)


Festfix:


"Det skall vara mycket strössel!"


"Och då menar jag MYCKET"


"Och pärlsocker såklart!"


"Rulla rulla liten bulla":)


Färgfin:


Före


Efter


Fortsatt partyrapport att vänta:)

Puss & ha en fin helg!/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar