söndag 26 augusti 2012

"Evil Princess" intar Liseberg


Kär i sin rosa ballong


"Ond sessa"


Barnasinne hos små & stora


Liseberg kan man, till Estelles och många andra barns förtjusning, köpa en ansiktsmålning. Sminkösen berättade (när vi var där i lördags) att flertalet ungar önskar bli förvandlade till 1/ Lisebergskanin, 2/ fjäril eller 3/ tiger. Vad väljer Estelle? "Ond prinsessa". När konstnären var tveksam hur en sådan skulle gestaltas svarade Estelle kvickt: "Som en prinsessa fast i lila, svart och glitter. Och med taggtråd!" Tjejen förstod precis och skapade en liten "evil princess" som regerade över nöjesfältet dagen lång:)

Andra höjdpunkter under besöket var morfars comeback i "Flumeride", den obligatoriska mjukglassen med salmiak OCH daimströssel samt presentsurprisen. Om jag blev förvånad och alldeles superlycklig när jag öppnade paketet ifrån mamma och pappa. En Bottega Veneta clutch har länge toppat min önskelista och nu är jag alltså lycklig ägarinna till en svart skönhet med ormskinnsdetaljer. Så otroligt generöst! Tack, tack, TACK! ♥ ♥ ♥



"Ballongjage" = Nellas nya favvolek


Ansiktsmålad & helnöjd


Estelle ger Liseberg 10 poäng


"Kom nu morfar!"


"Systrarna Bus" framför Kristallhusets "knasspeglar"


Idag, söndag, avrundades helgen på bästa vis med Bodybalance. Har sagt det förut men säger det igen - ÄLSKAR denna träningsform! TACK finaste Sportlifemedlemmar!

Ta hand om Er!/ Beckis


Ps Måste ju såklart visa en bild på min nya dyrgrip:) Ds


Min "prinsessväska"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar