måndag 20 augusti 2012

Mojiiitos i Malmö


Mamma Malin ♥ Adela


Adelamys


Mojitostoj


Badrumsbus


En hejdundrande partyhelg till ända. Lika sprudlande PIGG jag var i lördags (och delvis i söndags före tillståndet övergick till något betydligt mindre angenämt), lika TRÖTT är jag idag. Men vet ni? Det gör ingenting för kropp/sinne/själ är fulladdad med skratt, kärlek och finfina minnen:)

Trevligheterna i Tygelsjö (strax utanför Malmö) startade med husesyn (grymt fräscht boende våra Malmöbästisar skaffat sig!), trädgårdsmingel, smarrig plockmat och, såklart, mängder av mys med kvällens "festföremål" Adela, fortsatte med mojitos i mass (uttalas, enligt mig, med kraftfullt "i:ande" - mojiiitos) och avrundades med "snillen spekulerar", dvs utbyte av livsfunderingar fram till 5-snåret. Att gå att lägga sig var tydligen inte ett alternativ för somliga...

Före jag delger er lovely pics vill jag bara klargöra en sak. Jag valde inte att dricka drinkar ur universums största glas, det var värden - aka "Mojitomannen" - som tyckte "baljan" var ett lämpligt "Beckyglas". När det var sängdax konstaterade jag glatt att jag endast druckit 3 drinkar. Kanon! Typ bara 1,5-2 liter då;)


Mingel med Adela & friends:


Tiden är inne för FEST!


Välkomna till oss!


RoséRaffe med sin ljuva fru


Kalasets huvudperson


PvonZ på plats i Tygelsjö


Pink Ladies:)


Adelisen sussar sött hos Hellan


Presentöppning


Partytime:


Åsa matchar inredningen PERFEKT!


Badrumsglamour


Kramkalas mellan Åsa & Ebbe


Skrattbryt


Helnöjd festdeltagare


Tummen upp för Tygelsjö!


Min vackra man i minglet


Smack!


Glada i hågen:)


Kärt återseende!


Åsa matchar inredningen IGEN!


Mojiiitos i mass:


Mojiiito XXL:)


Hellan & jag sippar


Sliriga? Inte farligt;)


Adela, Malin, Johan & friends, ♥-ligt TACK en magisk (mojito)kväll i Malmö! En releasefest av rang!


Önskar mina fina läsare en härlig vecka!

Love/ Busan


Ps Avrundar med några "dagen efter" bilder! Ds


"Överlevnads-kit";)


Frukosttajm


Minstingarna busar


På återseende ♥

8 kommentarer:

  1. Hahahahaaa jag dör jag dör jag dööör va roligt!! Min favvobild är klart den på dig och JOhan i köket!! ;) Tur att det är du och inte jag som ansvarar för profilbildstagandet.. hihi

    Ps. Mina matchningsbilder helt löjligt roliga också faktiskt. Folk kommer ju tro att jag har nån tvångsmässig störning.. X-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi - "matchar allt i min väg störningen";) Hur KUL om helst!

      Radera
  2. <3 <3 <3 <3 <3
    TACK för att du förgyller mitt liv! Love U <3

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag undrar var man kan få tag på en sådan där fin tavla? Väntar en liten kille i oktober och hade önskat mig något liknande till honom. <3 Hälsningar Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, Fia, hade ingen aning - heeelt underbart! Spanade in din blogg och såg finaste magen! Vilken lycka!!!
      Det är min väninna Jenny som köpt tavlan (även Noelle fick en liknande på sin releasefest) men jag skall såklart fråga henne! Återkommer:) KRAM & GRATTIS!!!

      Radera
  4. Isa.nu - MASSOR av fina saker! Kram igen!

    SvaraRadera
  5. Å tack Rebecka! <3 Ja herregud vilken grej.. :-) Ska spana in isa. Tusen tack och kram!

    SvaraRadera