måndag 13 augusti 2012

Ny man & ny garderob


Skönheter ifrån Michael Kors


Förutom min sambo har ytterligare en "Michael" kommit in i mitt liv - närmare bestämt den amerikanska modegiganten Michael Kors:) Fram tills idag har designern lyst med sin frånvaro hemma hos oss men nu är jag lycklig ägarinna till en underbar väska i mjukaste kalvskinn (vilken kan användas både som axelremsväska och clutch) samt ett stilrent svart IPad-fodral.

Micke tyckte jag behövde muntras upp efter magsjukan som härjat och ville dessutom gratulera till Sh'Bam-licensen jag erhöll i dagarna:) Jag vet, han är BÄST! Nya accessoarer OCH licens på samma gång - nästan för bra för att vara sant!

Ytterligare nykomlingar i min walk-in-closet är ett par schyssta "stjärnörhängen" samt en vit top med volangärm och rosett. Som alltid när jag införskaffar eller får något nytt städas garderoben och stylas om. Denna gång har jag valt vintageaccessoarer och plagg med retrofeeling - bohemisk, romantiskt och, enligt mitt tycke, alldeles underbart:)



Licens 2 Sh'Bam:)


Sthlm-top & stjärnblink i öronen


Kenzoväst med accessoarer i mass


Nystylad garderob


Ytligt eller inte - ÄLSKAR väskor! Och skor! Och klänningar! Och blingbling! Och ...;)

Kyss/ "Brudiga Beckis"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar