tisdag 14 augusti 2012

Sensommarnjutning


FINA flickor vid Härlanda Tjärn


"Ray of sunshine"


Dagar som denna gör mig lycklig ända in i hjärteroten! "Kompishäng" med Hellan, Stella & Nella, långpromenad i friska luften (att jag totalt missbedömt vädret, tagit på mig bikini och smörjt in mig med "30" fnissade vi gott åt när vi småhuttrade i sensommarsoldiset), kantarellunch vid Härlanda Tjärn, hemmafix och träning (= egen tid) på kvällen iform av Bodybalance. Härligt! MER än härligt!



SommarSÖTNOSEN Stella


Nellie med nya tights & schlett


Inte svårt att utse "brunast-fot-vinnaren";)


NJUT av ljuset och solboosta dig själv (fyll på med energi) inför höst och vinter!

Varma kramar/ Busan


2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut! Vi var också där igår tisdag hela eftermiddagen till kl. 18 och vi njöt verkligen! Ina och hennes kompis Sara höll verkligen igång och Ina somnade på nolltid när vi kom hem. Det var längesedan jag var på Härlanda tjärn, men det är verkligen en fantastisk badplats för barn (och vuxna).
    Kramisar Veronica

    SvaraRadera
  2. Synd att vi gick om varandra! Next time:) STOR KRAM till dig & familjen!

    SvaraRadera