fredag 20 maj 2011

Veckans Cat - Säsongsfinal


Veckans Cat gör mig GLAD!


Det är med en gnutta vemod och en stor portion glädje jag presenterar säsongens sista Veckans Cat. Självfallet är det sorgligt att stylingfesten med Katarina är över för denna gång men samtidigt kan man ju inte vara annat än lycklig när man tänker tillbaka på vårens alla toksnygga teman:)

Vilken outfit har varit din favorit? Hard Candy karamellen? Back to Business temat med Mad Men influenser? Kanske påskens inkadrottning? Eller nedanstående bedårande balkreation?

Nu över till veckans tema - bal på slottet. Den kungliga högborgen kanske vi inte gästar för jämnan men oavsett festplats lovar jag att du blir balens mittpunkt iklädd denna makalöst vackra ateliersydda kreation ifrån Paris. Vem vill inte skrida omkring i klänningarnas klänning (med släp, spets och tyll) tillsammans med fantastiska rosettskor och vackra smycken? Dessutom är härligheten i min absoluta favoritfärg gällande festplagg - puderrosa.

Oavsett om du skall på vårbal, sommarbröllop eller kunglig fest - bege dig till QC och införskaffa din personliga drömdress. Jag lovar att Katarina och övriga Crew QC kommer ta hand om dig på bästa sätt och förvandla dig till precis just den du vill vara för en kväll:)


Ateliersydd balklänning (7995 kr)
Sagosko med rosett (1295 kr): Menbur
Fjäderbolero (1495 kr): Designers Remix
Puderrosa aftonväska med toffs (495 kr): Menbur
Strassöronringar (995 kr)
Gigantiska ringar (995 kr/st)




















TACK Cat och Anna för denna säsong! Ni har onekligen gjort min vår både roligare och mer glamourös!

TACK alla fina som följt och kommenterat Veckans Cat! På återseende till hösten då ni förhoppningsvis får möta en slank och snygg 2-barns mamma;) Hahaha - Ni vet, det gäller att tänka positivt för, ärligt, hur kul låter det med en "sliten, smalfet morsa med sömnbrist"... Jaja, det blir som det blir, men en sak är säker - I'll be back:) Självklart kommer jag fram tills dess fortsätta att skriva om mina och mina väninnors shoppingäventyr och favvostassar!


Glittra som den stjärna du är!/ Beckis

6 kommentarer:

  1. Du klär dig både i klännigen och graviditeten.

    P.S Väskan, blir nog min. Tyvärr matchar inte klänningen min plånbok. En dröm är den och det får den nog förbli ;)
    /Monique

    SvaraRadera
  2. TACK Fina Moni!

    Väskan är ett kap! STOR KRAM!

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker klänning OCH vilken vacker kvinna! <3 Love

    SvaraRadera
  4. OCH vilken SnällSötSuperSandy!!! Puss

    SvaraRadera
  5. Men härliga kvinna!!! Låt mig bli lika vacker som dig när jag blir gravid :) Måndagskramar i tusen!

    SvaraRadera
  6. Åh - Sandra - du är fin du!!!! Största kramen

    SvaraRadera