torsdag 26 maj 2011

Glädjelördagen


Ljuvliga Fiffi & Ingrids dotter Rebecka


SÖT som socker!


I mitt förra inlägg beklagade jag mig över de senaste två veckornas plugghysteri men en riktig solskensdag har ju faktiskt insmugit sig under denna hektiska period - lördagen den 21 maj:)

Dagen inleddes med en långfika på Soho och ett oerhört kärt återseende med FiaFia. Min Marbella-bäsis var hemma för att hälsa på nära och kära före hennes bebbe kommer i juli och att inte träffa henne var totalt uteslutet trots mitt tokspäckade pluggschema. Säger bara en sak - VILKEN LJUVLIG VARELSE hon är den tjejen! Med ett hjärta av guld och ett leende som får allt & alla att baxna sprider hon värme och glädje omkring sig. Tack Fia - du är magisk!

På eftermiddagen träffades La Familia Pettersson på Heaven 23 för att fira Jannes födelsedag! Urmysig dejt med räksmörgås, vin (mineralbubbel för min del), kaffe och tryffel. Stellsan var på strålande humör och roade sig i timmar med två godisautomater (!). Bra där Gothia Towers - farmor blev typ ruinerad på kuppen (5 spänn för 3 M&M) men all form utav barnunderhållning (vilket generar glada och mätta föräldrar) tages tacksamt emot:)


Rör inte min godisautomat;)


Strålande faster med birthdaykillen Janne i bakgrunden


LillBus, faster & farmor


Desperat försök (i form av Elles diadem) att piffa till mig;)


Dagens enda krux var att vi missade Estelles syssling Vincents 3-års party (hoppas på att få fira dockpojken vid första bästa tillfälle!) samt en dejt med FavvoÅsi på kvällen. (Var helt slut efter allt pluggande och fick, tråkigt nog, prioritera sömn.)


Nu betygsinfo i naturkunskapen... Keep your thumbs:)

Kyss, Busan

Ps Även Ingrid & Ullis (samt deras ursöta tjejer Rebecka och Annie) var med på Soho-fikan:) Grymt kul att ses! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar