onsdag 4 maj 2011

CitySafari


JungleChic


I Veckans Cat möter djungeln och staden varandra i en urskön kakifärgad outfit. Avslappnat och elegant på samma gång och jag hade känt mig helrätt oavsett om jag befunnit mig på savannenparty eller mingelfest i city. (Det är just detta som är tjusningen med Katarinas styling - oberoende av tema, lockar hon alltid fram "känna-sig-fin-känslan", vilket är en sann konst!) Pricken över i:et är den nonchalant knutna Bruuns Bazaar sjalen och, såklart, strass-strump-stiletterna! Huvudbonaden är både snygg och praktiskt, då den skyddar håret ifrån solen, och skorna är kaxiga som få! Kanske inte helt optimala för naturvandringar men onekligen grymt heta;)


Låt mig presentera Katarinas softsnygga tema - CitySafari:

Kakiklänning (4495 kr): Vivienne Westwood
Skinnjacka i offwhite (3795 kr)
Strassprydda strumpstilettos (3495 kr): Vic Matie
Maffigt halsband (1295 kr)
Ring med stor sten (995 kr)
Sjal (499 kr): Brunns Bazaar
Väska (1595 kr): Marella












Japp - nu är det bara inbjudan till en safaritripp som saknas! I väntan på detta drar jag till MADRID med Moving Arts vilket sannerligen inte heller går av för hackor! (TACK Älskade Åsa!) Fashionreport ifrån Espana utlovas nästa vecka:)

Kyss/ Busan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar