söndag 29 maj 2011

Birthdaybabe i blingad BH:)

Blogga utan bilder är inte min grej, tror aldrig det hänt faktiskt... men, inget (inte ens en borttappad kamera - vad är det med mig och teknikprylar nu för tiden?) kan hindra mig ifrån att återge highlightsen ifrån gårdagens t o k h ä r l i g a födelsedagsfest hos Eriksson/Nilsson.

En salig blandning av bebbar, barn, vuxna, lyxbuffé á la Henk, "fira-nya-huset-tårta" (med hallon- & chokladmousse), bubbel, kaffe, ballerinakakor, extraordinära pressys, fniss och bus. Tiden för våra "städade" kalas (= alla sitter och äter i lugn och ro) alternativt festorgier (= drinkar på längden och tvären ackompanjerat av musik på högsta volym samt nötter, oliver och bär som snacks) är för länge sedan förbi. Numera är det kaoshärliga tillställningar som gäller - högljutt, osammanhängande (man blir en fena på att hitta "röda tråden" när man blir förälder... får liksom konstant öva på denna färdighet;), smågalet, charmigt och, alldeles, alldeles, underbart:)

Gällande presenterna måste jag framhäva Miss Merinos (aka Latina) blingade bh. En svart liten sak hade piffats med sisådär 1282 kristaller och födelsedagsbarnet (tillika Powerstripgrundaren och dansdonnan) Åsas ögon glittrade ihop med plagget när hon öppnade presenten. WOW! (Förstår att ni längtar efter bildbevis och det kommer! Bara jag hittar kameran...)

Angående maten säger jag bara y a k i n o s h i !!! Henke - du är ett geni! Skulle kunna äta din tolkning av den japanska specialiteten minst 68 dagar i sträck, sååå gott!


Avslutningsvis - TACK alla fina för en härlig kväll och Åsa, hjärtat mitt, GRATTIS återigen! Du är jordens hetaste 32-åring;)

Kyss, Beckis


Ps1 Min mamma - mitt allt - GRATTIS på morsdag!!! Du är min hjältinna! Ds1

Ps2 Tess - jag fick MVG i naturkunskapen:) Bara att ringa om du behöver vikarie;) Ds2



4 kommentarer:

  1. Åh älskade Beckis! Vilken sammanfattning - du tog stämningen på pricken! ;) Och GUD va stolt jag är över dig - MVG!! WELL DONE!! :) kyss

    SvaraRadera
  2. Tänk vilken lyx att ha ngn som alltid stöttar! Tack Finaste!
    Ler när jag tänker på gårdagen:) Natti!

    SvaraRadera
  3. Åååå detta inlägg hade jag missat!
    Ska göra bling bling B-H till Larga också. Storlek? Se det som en MVG present ;)

    Love <3

    SvaraRadera
  4. Du är ju fullständigt l j u v l i g men får man ha den pressyn innestående?! Just nu går det åt alldeles för många paljetter;) Tror den gör sig bättre i 70D än i big-mama-size:)
    Du är bäst! Love

    SvaraRadera