torsdag 20 maj 2010

Hipp Hipp Hurra


1-års jubileum för SATS-LA


Igår fyllde SATS Landala 1 år och när jag kom för att köra min yoga var det värsta (=bästa) partyt på anläggningen:) Receptionen var pyntat till max med ballonger och serpentiner, det bjöds på chokladbollar, frukt och energidryck och kunderna kunde tävla om Lisebergskort, NIKE-kläder mm. Stämningen var på topp och det är bara att gratta Jessan & Crew för det trevliga arrangemanget!

Det var ljuvligt skönt att köra yoga - älskar att träna när det är ordentligt varmt i salen och man svettas rejält. (Bikram-yoga vore definitivt ngt för mig!)

Apropå värme - gårdagen var ju, som ni märkte, ÜBERVARM och äntligen kan vi på allvar välkomna sommaren, L-J-U-V-L-I-G-T! Detta medförde dock vissa konsekvenser för såväl mitt som Stellsan hår - vårt "självfall-hår" förvandlades raskt till "krull-tott-hår". Det var väldigt sött på hälften av oss (se bildbevis nedan) men själv är jag för tillfället inne i en "disaster-hår-period":( Frisör-Marie - I need you!! Funderar starkt på att göra ngt radikalt - kanske färga det i en nougatbrun nyans med röda inslag (á la Gynning). Kan detta vara ngt tro? Men om jag känner mig själv rätt (jag är en sann fegis gällande frisyrförändringar) så kör jag förmodligen på "det gamla vanliga" och ber Marie om "lite sol i håret (=slingor) samt toppning" när jag är hos där nästa gång. Onekligen hade det dock varit kul att testa livet som red-head:) Forsättning följer...


Stellsan med "wild'n'crazy frilla"



Ha en fin dag!/ Beckis


Ps Hade vi inte kommit överens om att det är fult att ljuga?! Härom dagen frågade Micke vad mina nya jeans kostade (ni vet Replay-jeansen jag försökte dra en vit lögn om). "Inte så farligt dyra" säger jag snabbt och drar av ngr hundringar ifrån priset för att "snygga till siffran" lite. (Man har väl rätt att runda av lite grann?!). "Varför ljuger du" kontrar M och berättar att han såg kvittot på köksbänken. (Oops, hur fasiken hamnade det där?) Oki, måste således revidera min tes ang lögner:

1/ Ljug inte
2/ Om du gör det - undanröj ALLA former av bevis

Nog tjatat om dessa jeans, dags att sätta p.u.n.k.t för jeans-snacket. Har jag förresten sagt att de klämmer så infernaliskt att jag bara använt dem 1 gång? Jag hajar - det är mitt "straff";) Ds

Ps2 Varmt GRATTIS till min älskade svärfar Janne och "Gran-Canaria-Sandy" som fyller år idag! Jag älskar er båda! Ds2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar