tisdag 30 mars 2010

BodyQuiz

Idag sprutar jag ut inlägg:) Först skrev jag om uppkörning (se "Mr Said rules"), sedan bebisar (se "Baby-Boom") och nu vill jag gärna "hotta upp" tisdagskvällen med en tävling - BodyQuiz:) Jag visar bilder av nära och käras kroppsdelar (förresten så var det löjligt lätt att hitta fina foton, shit, vad snygga alla är!) - sedan är det upp till er att gissa vem som är ägaren/ägarinnan. Kul va? Underhållning och ytlighet på högsta nivå:) På fredag kommer vinnaren att utses och ni som känner mig vet hur ambitiös jag är när det gäller tävlingar! Självklart utlovas finfina priser. Skicka en kommentar med dina svar senast fredag lunch så är du med i tävlingen. (Självklart publiceras inga kommentarer med svar förrän på fredag då detta är en högst seriös tävling;)

Gnugga geniknölarna och vinn ett fint pris!

Låt tävlingen börja!/ Beckis



1/ Vem tillhör detta gröna & sköna öga?


2/ A biceps to die for!


3/ Solbrillorna - sitter på vem?


4/ Festfrillans ägarinna?


5/ Två guldbringor, vilkas?


6/ Välmanikyrerade händer och ljuvliga blomster


7/ Löjligt snygg mage! Vems?


8/ Vem ler så här bländande?


9/ Plutmunmen tillhör...?


10/ Vacker hals

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar