söndag 25 november 2012

Bodybalance @ Fitnessfestivalen




Den 8:e december har jag det stora nöjet att presentera Bodybalance @ Fitnessfestivalens träningskonvent:) Då Bodybalance, under senare år, blivit mitt absoluta favoritpass (kan ärligt säga att jag njuter av varje klass) känns det fantastiskt att, tillsammans med mina duktiga Warriorsisters Sofie och Jasenka, få inta Svenska Mässans scen och leda Les Mills kanonkoncept!

Idag - under BB-kvartalen med "Colgate-man" Jim Berg (se foto nedan) - fick vi testa koreografin för första gången och, till min stora lycka, blev jag KÄR direkt! Vissa releaser "växer" med tiden och kärleken till dem kommer smygande (istället för omedelbart) men idag, PANG! Love at first sight, helt enkelt! ❤



Hoppas även Ni haft en skön söndag!/ Beckis


Ps Förresten! Inte nog med att man fick avnjuta en helhärlig release och hänga med Sofie, Jasenka och Berg... hann dessutom "chitchatta" och dricka en snabb kopp kaffe med Finaste Carin:) ALLTID underbart att se dig min vän! Ds

Ps2 Imorgon skall jag på "dejt" med min älskade Far! Svensk hummer är beställd till klockan 19.00 på Fiskekrogen och taxin väntar strax före för att ta mig dit:) GILLA glamour på en måndag!!! Ds2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar