söndag 18 november 2012

Egentid med Soulsister


I torsdags hade jag en bra dag i allmänhet och en härlig kväll i synnerhet! Först mys och lekplatshäng med "Systrarna Bus" och sedan egentid med Åsa - hjärtevännen som känner mig bättre än någon annan och som både får mig att bryta ihop av skratt och djupanalysera. Är det någon som, mot förmodan, missat hur hon ser ut är det bara att kolla i valfri tidning - Sportguiden, Expressen, Fitness Magazin mfl - då hon figurerar i flertalet just nu:) Är såklart mallig så jag spricker över henne!

Som alltid, hos "Casa Eriksson", blev jag rejält bortskämd! Inte nog med att jag blev bjuden på supergod "kvällsmat" (= parmasallad, färskt bröd, bubbelvatten och latte), jag fick dessutom en "goodiebag", innehållande helfräscha träningskläder ifrån Nike, med mig hem:) Den grå tröjan nedan är redan en favorit! Tack tack tack älsklingen!




Även fredagens "sysslingdejt" och "Sh'Bam-vick" samt gårdagens "Henke/Ebbe-middag" var kanon! Återkommer med härliga bilder:)

Önskar Er en skön söndag!/ Beckis

2 kommentarer:

  1. Mera mera meeeeeeera soul sista love!!! <3

    SvaraRadera
  2. "Oh ah, du är så go änna";) ;) LOVE u Sis ❤

    SvaraRadera