söndag 22 juli 2012

Sh'SMACK - Där satt den!


Sh'SMACK! Där satt den:)


Sh'Bam-syrror


I fredags stod Sh'Bam-licens-filmning på mitt & Miss Merinos program:) För oinvigda betyder detta att man spelar in en Sh'Bam-klass, skickar den till Les Mills för bedömning, håller tummar och tår att de gillar var de ser och att man härigenom erhåller sin "kvalitetsstämpel". Kameramomentet innebär skräckblandad förtjusning - å ena sidan är det alltid härligt att köra (i synnerhet Sh'Bam!) och filmkameran gör definitivt att man tänder till lite extra men å andra sidan är det svårt att vara sig själv till 100% med en "plåtkompis" konstant stirrande...

Så, hur gick det? Merino var en stjärna och, även för egen del, är jag NÖJD. Det var inte min bästa klass ever (och inte heller felfritt) men jag hade KUL och gjorde mitt bästa!



Matchar ansiktsfärg med top:)


"Pink Lady"


Hellan "in action"


Sandy & Crew


TACK älskade Merino, för kamerahjälp, cider- & jordgubbsfika och ständig uppmuntran. Tack BÄSTA dansdonnor för att ni vigde en solig semesterdag åt vår Sh'Bam-filmning. Ovärderligt!


Igår hade jag, family & friends världens mysigaste heldag hos Merino-Sanchez i Floda! Underbara sommarbilder att vänta:)

Kramar i mass/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar