torsdag 19 juli 2012

Gymskvaller & hemlagat


Nellie hjälper Birgitta med matlagningen;)


På lunchdejt hos Harald


Glada lunchgäster


Igår var jag och tjejerna bjudna på lunch hemma hos min "mästerskräddare" Birgitta Harald och som vi blev bortskämda! Förutom efterlängtad tid med värdinnan och himmelsk mat (Birgittas hemlagade köttbullar med gräddsås & lingon samt cheesecake & jordgubbar till efterrätt) blev det även ett kärt återseende med min fd World Class/SATS-kollega Elias och hans fina familj bestående av Frida, Amanda (2 år) och Andreas (2 mån). Vi mumsade köttbullar och gymskvallrade om vartannat, sippade kaffe och pratade än mer;) 2 h rusade förbi i en rasande fart och lunchdejten avslutades med lekplatshäng då, framför allt, Estelle hade "myror i benen" och behövde "springa av sig".

Oerhört mysigt, gott och trevligt på alla sätt och vis! Hjärtligt TACK Birgitta, Frida, Elias & kids! Låt oss göra om det snart igen!


Självfallet hade jag med mig kameran:)


Systrar på väg


Fina Frida med oemotståndliga "LillElvis"


ALLA älskar Elias


Avslutar med en av de många kreationer Birgitta hjälpt mig att fixa till. Att hon kan trolla med nål och tråd är sannerligen ingen överdrift! Världsklass!


Perfekt passform tack vare Birgitta:)


Såväl mamma...


...som döttrar DIGGAR "dots";)


Imorgon - Filmning av Sh'Bam-licens! Skall bli riktigt kul att busa ihop med Merino & Friends! Och väldigt skönt imorgon kväll när det är över;)

Natti Natti/ Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar