måndag 2 juli 2012

Inte okey;)

Jag är inte dummare än att jag förstår att kroppen (läs brösten) förändras av graviditet och amning men att gå ner typ 3 kupstorlekar på ngr månader är INTE okey. Visst, på ett sätt är det skönt med mindre byst - kan t ex ha trekantsbikini utan problem och att dansa/träna i sport-bh (eller linne med lätt stöd) är en fröjd - men, då jag alltid haft former, känns mitt "nya jag" inte riktigt "som jag". Kanske inte helt rättvist/korrekt att jämföra en bild när jag fortfarande ammar (fotot i ljusblå klänning) med en där jag slutat (bikinibilden) men, faktum kvarstår, tiden som yppig är förbi. Jaja, jag antar att det bara är att vänja sig då jag redan tagit ställning i "hjälpa-naturen-på-traven-frågan"...



December 2012


Maj 2012


Härligt, ytligt inlägg, så här på en måndag! Det får man unna sig ibland;)

Kyss & godnatt!/ Becky


Ps Till något väsentligare! Är på bättringsvägen:) Körde Bodybalance igår och, förhoppningsvis, Sh'Bam:ar jag på ons! Jäklar vilken schysst sporttop jag skall dansa i då;) Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar