lördag 31 december 2011

Leoparden & Lillsyrran önskar Happy N!


Hjärthummer


Systrarna Bus önskar Gott Nytt!


Igår tjuvstartade Micke och jag nyårsfirandet genom att sippa vitt (Sancerre Les Baronnes) och äta svensk (kärleks)hummer. Ett utmärkt sätt att tillbringa årets sista fredag på och ikväll fortsätter festligheterna med supé hos Anna & Peter i Särö:)

Har för avsikt att, likt förra året, sammanfatta "Mitt år" i text och bild men, redan nu, konstaterar jag att 2011 inte kunnat bli bättre då vi i september välsignades med ett barn - vår Noelle. Tackar min lyckliga stjärna för alla vackra människor som påverkar och förgyller mitt liv på alla tänkbara vis - mina döttrar, Micke, mamma, pappa, bror, familj, släkt, vänner, bekanta och läsare. Varmt TACK till Er alla! Ensam är inte stark utan just ensam.

Avslutar bloggåret med några bilder på sötaste leoparden i Sävis:)






Återigen, hjärtligt tack för 2011! Snart drar jag till Reskows och slår klackarna i taket:)

Önskar Er en bubblande & gnistrande nyårsafton!/ Er Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar