lördag 17 december 2011

Beautiful birthday


Jippi! Skinntightsen är mina:)
TACK mor & far för grym present!


Vilken härlig födelsedag jag hade i onsdags! Då jag känt mig rätt sliten den senaste tiden var en riktigt "slappedag" precis vad jag behövde! Frukost i soffan (ackompanjerad av skönsång à la Micke & Elle), hemmapiff i lugnt tempo, barngos och thaimat med svärföräldrarna på kvällen. Dessutom kom pappa förbi på en snabbvisit (överlämnade 2 ljuvliga vita orkidéer) vilket, tillsammans med telefonsamtal, sms och fb-notiser ifrån nära och kära, förgyllde min dag ytterligare. Hjärtligt TACK till familj & vänner, jag är lycklig som har Er around!


Ingis & Janne gosar med Lillan
(TACK för superfin kavaj!)


Noelle på toppenhumör hela dagen


Vackra blomster ifrån far min


Härligheterna fortsatte även i torsdags - först julklappsinköp & mysfika med Hellan och därefter superdupergulligt lussetåg på Estelles "dagis". (Hon går ju hos dagmamma Helle men när traktens samtliga 3 dagmammor med barn träffas i en lokal brukar jag, för enkelhetens skull, säga dagis.) Nästkommande blogginlägg vigs givetvis åt detta!

Avslutningsvis - några bilder ifrån min brorsdotter Astrids 6-års kalas (som vi var på i söndags) samt ytterligare bakglädjefoton. (Dock inte på Askimsbagarna utan Säviskonditorn.)


Julkul


Tungan rätt i mun


Koncentrerad till max


Grattis sötaste Astrid!


Kalassoftar i soffan


Bästa helgen till Er alla!/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar