torsdag 16 maj 2013

Får jag (en ny) chans på Er?



I början av året - då min tillvaro som nybliven heltidsstuderande småbarnsmor stundtals var totalt kaotiskt - var bloggpausen ett nödvändigt ont MEN nu vankas det "sommarlov" ifrån studierna och det är med stor glädje jag berättar att "BloggBeckis" is back;) Ni anar inte hur mycket jag saknat att få dela mina vardagsäventyr med Er! Hoppas ni har lust att hänga med på sommarens bravader?! Utlovar en härlig mix av kärlek, känslor, livsfilosofi, barnbus, semesterbilder, bröllopsbestyr (min bästis Åsa skall gifta sig i början av oktober och jag har den stora lyckan och äran att få vara tärna), festrapporter och modereportage (nypremiär av "Veckans Cat" i juni). En blandning av yta & djup helt enkelt! Jag kommer dock inte skriva "dagboksblogg" - dvs publicera inlägg dagligen - utan "go-with-the-flow" och blogga när tid och lust finnes. Det sistnämnda lär det inte bli några som helst problem med (älskar såväl att skriva som att fotofixa) men gällande tidsaspekten är det lite värre. Eftersom jag lovat mig själv att "leva här och nu", ej stressa och, till fullo, njuta av sommaren vågar jag inte uttala mig avseende inläggsfrekvens. Vissa perioder blir säkerligen "bloggintensiva" medan andra "inläggsfattiga". Till hösten (när skolan dragit igång) får vi se hur det blir men då det, som bekant, är "roligare att säga ja än att säga nej" finns det goda förhoppningar;)

Kyss & ❤-ligt välkomna tillbaka in i mitt liv! Som jag saknat Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar