torsdag 23 maj 2013

Holy Jesus



 
 
Holy Jesus vilka undersköna kreationer och fabulösa accessoarer jag hade äran att bära under tisdagens modefotografering på QC! Kan knappt bärga mig förrän jag får delge Er alla skönheter! Kan avslöja att bl a nakenchock och kärlekstema väntar... Obeskrivligt kul att köra igång med Veckans Cat igen! Både Katarina (stylist/fotograf) och Anna K (make up/hår) var i sitt esse och jag toknjöt av såväl deras sällskap som hantverk. Vilka stjärnor! In kommer en sliten tvåbarnsmor, ut vandrar en endorfinhög donna med sotade ögonlock och midjelångt hår. Visst studerade damen i ICA-kassan mig ingående och Estelles dagispolare undrade om ett ufo kommit för att hämta upp Estelle men det ser jag som ett gott betyg. Att vara diskret har liksom aldrig varit min melodi;)
 
Fram tom 31 maj måste jag lägga band på mig själv och ej blogga - har min sista tenta då. Men SEN! Bloggsommaren inledes med NYPREMIÄR av Veckans Cat onsdag 5 juni. Kan ju inte bli bättre!
 
 
Kyss så länge/ Beckis

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar