söndag 19 maj 2013

Garderobsnytt






En del hävdar att de kan gå på stan en hel dag utan att "hitta något". För mig låter det som en fullständig omöjlighet då jag ser "skönheter" i varje skyltfönster och omedelbart drömmer om hur plagget eller accessoaren skulle bilda en perfekt helhet med något jag redan har:) Det bästa med att shoppa är att komma hem, packa upp den nyinförskaffade härligheten och skapa en unik outfit genom att kombinera gammalt med nytt. Nu har jag ju, som bekant, bestämt mig för att bli barnmorska men annars hade jag lätt satsat på en karriär som stylist!

Då jag vet att många av mina vänner/läsare är lika förtjusta i mode som jag, presenteras här mina senaste shoppingfynd (märke/boutique). Majoriteten är presenter ifrån min sambo Micke och det råder ingen tvivel om att jag har en karl med bra smak;)

Plommonstop (Kling/Byrålådan)
Solglasögon (Tom Ford/Contacta)
❤ Flerradigt halsband (Rosantica/Mouche)
❤ Svart klänning (Samsøe & Samsøe/Pondus)
❤ Statementsmycke (Anton Heunis/NK)
❤ Inkamönstrad maxiklänning (Ilse Jacobsen/Byrålådan)
❤ Orange väska (Michael Kors/NK)
❤ Oversize tröja med animalprint (Maison Soctch/NK)
❤ Grå baggyjeans (Nolita/NK)






Helytligt inlägg men, som Ni vet, mixas yta och djup "hej vilt" i denna blogg:) Personligen ser jag inget motsatsförhållande mellan att njuta av fina saker OCH anse att det enda verkligt viktiga här i livet är kärlek.

Fashion❤/ Beckis


Ps På tisdag skall jag till QC och plåta "Veckans Cat". Can't wait!!! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar