fredag 2 april 2010

And the winner is...

... Molle OCH Åsa! Dessa sköna damer har båda lyckats samla ihop till 8 poäng vadera och gör dem till delad VINNARE!
Mina favvo-tjejer, vad trevligt vi skall ha när vi...

... äter Tapas och dricker Cava (jag bjuder så klart!) på Vino Tapas
inom snar framtid:)


TACK till alla som deltog i BodyQuiz och STORT GRATTIS
till vinnarna!

Påskpuss/ Beckelina


Här kommer facit: (Rätt svar står i stora bokstäver)


Tres amigos: Tess, MOLLE och Emlan


Yes, alla killar, jag vet att ni blir lite knäckta nu... armen är ÅSAS! Dax att rusa till gymmet:)


Mollan och HELLAN är sommarsnygga i solbrillor


Glammiga nyårsbrudar - AMPI och jag


Guldkillarna HENKE och MICKE - Mums!


Sagosessan FIA


A body to die for - LILLMOLLSAN
(Åsa, du kommer få ett extra glas vin för att du gissade att magen var min... jag var mallig en hel kväll:)


Tjejerna jag älskar mest i hela världen -
Min MAMMA och min dotter


SVANIS är ägarinna till detta schyssta plut.
(Även Heddan har en pussvänlig mun:)


Vacker hals på en vacker kvinna - CHARLOTTA

4 kommentarer:

  1. En glad Eriksson firar påsk och ser fram emot ännu en middag i form av vinsten! Tusen tack!! Men då tycker jag vi firar dig isf Jesus.. ;) pusss Å

    SvaraRadera
  2. nästa gång kanske du kan ta med min hatt???

    //Jonas

    SvaraRadera
  3. Johan (alias Jonas) - vilken humor!!! Haha, du är underbar!

    SvaraRadera
  4. Eriksson!

    Jäklar vad vi skall fira när vi ses! Lgh, hus, kärlek, vänskap, körkort, Jesus - you name it!

    Kyss!

    SvaraRadera