fredag 26 juli 2013

REDO för Sthlm




Japp, jag är REDO! Redo för en "brud/tärn/helg" i huvudstaden med BÄSTASTE BRUDEN alla kategorier - Åsa! En helg med skvaller, sol, spa, skumpa, shopping, bus och bröllopsbestyr väntar och jag VET redan nu att den kommer bli toppen! Kan liksom inte bli annat när hon är med ❤

I min resväska finns ovanstående "små härligheter" (vilka införskaffades idag) nedpackade. Batikbikinin är en Michael Kors (blev kär direkt) och den grå/sandfärgade är ifrån australienska badmodemärket Seafolly. Likaså en oanvänd Frankrikeförvärvad Lbd & en sprillans ny vit spetstunika/minidress. Givetvis även solisar, high heels, accessoarer i mass och två små överraskningar till Åsi. Riktigt kul att packa inför en tjejhelg! Har nog sällan gjort en mer opraktisk packning (typ bara festkläder) MEN eftersom jag inte behöver släpa omkring på två kids spelar det ju ingen roll! Jag kan vara hur opraktisk jag vill! Btw, tänker jag inte ens ta med mig en jacka! Räknar med att Sthlm erbjuder sol... Eller, förresten, NU (när jag skrev så där) måste jag nog packa ned en;)


Oki doki - dax att sussa!

Kyss/ Busan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar