onsdag 24 juli 2013

BÄSTkusten levererar!



Vilken sommar vi har!!! Kan inte minnas när jag senast hade så många "slappedagar" med sol och bad i rad! Har nog aldrig hänt?! Åtminstone inte sedan jag blev vuxen:) Sverige är verkligen oslagbart när vårt kära land visar sig ifrån sin bästa sida! Apropå "bästa" - jag verkligen toookälskar mammas och pappas lilla "dockhus" på Klädesholmen! Att även Systrarna Bus trivs som små "firrar i vattnet" gör tillvaron än mer njutbar. Strandhäng blandas med goda middagar, härliga fikastunder och kvalitetstid med familjen. LYCKA ❤

Jag har verkligen haft (och fortfarande har) en fantastisk semester! Först en månad i la France (fler bilder kommer) och nu, ljuvliga dagar på "BÄSTkusten". Chocken kommer bli total när skolan börjar igen och inskolning på dagis drar igång men jag struntar i det just nu (förträngning är en effektiv försvarsmekanism;)) och fortsätter att njuta ett tag till! Bjuder Er på ngr sköna foton ifrån vårt semesterparadis och lovar att publicera fler inom kort!


Imorgon avnjuter vi vår sista dag här på Klädesholmen och sedan väntar ngr "fixardagar" hemma (inkl efterlängtat frisörbesök) före helgens "brud-tärn-tripp" till Sthlm! Tänk att få hänga med Åsa en hel helg och dricka vin, fnittra, bröllopsplanera och "bara vara" tillsammans med bästa tänkbara sällskap! U n d e r b a r t !!!

Puss/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar