torsdag 20 juni 2013

Veckans Cat - Midsommarnattsdröm

 

 


Ambition med Veckans Cat är att inspirera, förföra och visa upp vackra, härliga och unika kreationer. "Lagom" är inte vår melodi, snarare arbetar vi utifrån devisen "more is more":) Jag älskar när Katarina "tar ut svängarna" och tackar gladeligen ja till spetsbody över skinnbyxa, Clock-Work-Orange-plommonstop, slängkappa, lårhöga Madonnastövlar, statementsmycken och fjäderdekorationer. Cats känsla för material, detaljer och passform är slående och även vid de (få) tillfällen jag, inledningsvis, känner viss tveksamhet inför utvalda plagg och accessoarer, försvinner osäkerheten så fort kläderna åker på! Är det någon som kan trolla, är det Cat! Denna gång är dock extravaganta kreationer utbytta mot ett enda plagg, en vit spetskaftan ifrån Rodebjer (2995 kr). Trots att jag är omåttligt förtjust i höga klackar, gnistrande juveler, undersköna klänningar och rockchica outfits kan jag inte tänka mig en finare midsommarstyling. Barfota, sparsamt sminkad, iklädd oskuldsfullt vitt och med en blomsterkrans som enda smycke.

"Less IS more"


 

 
 


 
 
Önskar familj, vänner, läsare & QC-kunder en förtrollande midsommarafton. Låt Er berusas av sommar, kärlek & glädje.

Fashion❤/ Er Beckis


Ps Förutom Finaste Cat vill jag även passa på att TACKA hår/make-proffset Anna K för min midsommarlook & Vallhamra Blommor för ljuvlig blomsterkrans. Ds


2 kommentarer:

  1. Virkad spets, läppglans och barfota! Älskart - önskar jag kunde ha det så imorrn på midsommar men det tillåter nog knappt väret ändå skulle jag tippa haha.. ;) Saknar dig massor! Kyss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Can't wait att få uppdatering ang midsommar, nya huset mm mm! Ses snaaart My love!

      Radera