onsdag 19 juni 2013

Veckans Cat - Bondbrud

 
 



Balmainbaddräkt med "Bondbrudfeeling". Solklänning deluxe i leopardprintat sidentyg. Glittrande accessoarer. Vackra detaljer. Filmstjärneglamour i form av stooora solglasögon, bredbrättad stråhatt och höga klackar. Avklätt men inte naket. LYXIGT.

Beachoutfiten är tveklöst den mest glamourösa strandkreationen jag någonsin burit och jag önskar jag haft möjlighet att bära härligheten här under min semester i Frankrike. Min nuvarande livssituation (med två söta, men sjövilda, småttingar) gör emellertid strandstassen något mer passade för afterbeach i St Tropez än för badäventyr i Cap d'Agde... Att släpa på barnvagn, kids, femtioelva badleksaker, handdukar, picknickkorg och beachbag (se bild nedan) iklädd "Bondbrudoutfit" hade allt varit en skön syn...;) Utvalda delar går däremot ypperligt att bära oavsett barn eller ej. Baddräkten är t ex gudomligt snygg - både som badplagg och överdel till kjol, shorts eller byxa - och samtliga av accessoarerna förhöjer vilken kreation som helst. Outfiten i sin helhet sparar jag dock till "White Party"@Nikki Beach tillsammans med bästa väninnorna;)

 
 

 

 
 
Märkes- & prisuppgifter:
 
Baddräkt à la Bondbrud (2695 kr): Balmain
Strandkjol (1595 kr): Balmain
Leopardsidenstass ifrån Milano (3495 kr)
Mockastövlett med kilklack (4995 kr): Just Cavalli
Väska med utsökta detaljer (7195 kr): Just Cavalli
Örhängen med gnistrande "löv" (798 kr)
Tunna armband (298 kr/st)
Bred armlänk (798 kr)
Ring (798 kr)
Solglasögon (2995 kr): D2
Stråhatt (598 kr)
 
 



 

Skin ikapp med solen och smycka din strandkreation med en vacker accessoar eller två! Jag bär t ex alltid beachsmycken - några långa halsband och ett gäng armband - när jag solbadar! Allt (inkl lek med busfrön) blir så mycket roligare med en nypa glamour;)

Fashion❤/ Busan

2 kommentarer:

  1. Baddräkten baddräkten BADDRÄÄÄKTEN!!!! Geee mig! Shit pommes vad du rockar den babe! Och inte en restylane-nål eller fejkkroppsdel i syne..! Jäklar babe, två barn och den kroppen! Okej att jag älskar dig och alltid är partisk men SATAN vad het du är! Muah!! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åsa Eriksson (soon 2 b Berggren) - du får mig att rodna, men vad glad jag blir för dina komplimanger:) TACK Darling! Håller med, baddräkten är G R Y M !!! Hjärtar dig!

      Radera