måndag 10 september 2012

Kär i mitt nya hår


Helnöjd


Fortsätter rådande egoboost genom att visa ytterligare bilder på min nya frisyr. Har ännu inte tvättat eller testat att styla håret själv... får se om jag är lika nöjd efter dessa aktiviteter, men det tror jag! (Bör kanske införskaffa en plattång?!) Förvandlingen ifrån Fröken "vägra extensions" till hårförlängningsfantast gick således blixtsnabbt och jag är TOKFÖRTJUST i mitt blonda hårsvall:)


Extensions i "naturligt blonda" nyanser


Ett hantverk av Evalotta@Noblesse


Största kramen/ "BarbieBecky";)

4 kommentarer:

  1. Egoboost kan du gott ha,
    När du e sååå snygg! ;-))
    STOR Kram***

    SvaraRadera
  2. U-R-S-N-Y-G-G!!!!! <3

    SvaraRadera
  3. Lina, Åsa & Sara - med väninnor som Er kan man ju inte vara annat än lycklig! Är KÄR i Er hela bunten;) Önskar Er alla en fab day!

    SvaraRadera