tisdag 24 augusti 2010

Ny familjemedlem


Bedårande Edith von Zweigbergk

Nu har äntligen familjens färsking, ljuvliga lilla Edith, kommit! Min gudasöta brorsdotter föddes i måndags kväll, två och en halv vecka "för sent". Som vi har längtat!

Var och pussade på henne och hennes stolta föräldrar idag och snacka om att man möttes av en söt (och randig:) trio. Grattis Finaste Familjen och välkommen till världen Lillgumman! Jag skall lära dig allt jag kan! (Brorsan tycker, av någon outgrundlig anledning, inte att detta är en helt lyckad idé;) Älskar Er!


Välmatchad och dundersöt familj


Kärlek/ Världens malligaste faster


Ps1 Idag slog det mig att min bror är en mix av skådisarna Mads Mikkelsen (Danmarks snyggo nr 1) och Robert Pattinson (Twilight-killen). Håller ni med? När jag berättade min nya insikt för brorsan garvade han högt! "Kul att påminna om en dansk vampyr, 50+", konstaterade han roat;) Ds2


En grubblande bror?


Har brorsan skippat tvätt och rakning ett tag?


Ps2 Jag har inte försvunnit ifrån jordens yta, även om man skulle kunna tro det med tanke på den låga blogginläggfrekvensen. Lovar att återkomma om "Finn-5-fel-torsdagen", inskolning och BodyBalance-utbildning pronto:) Vi hörs! Ds2

2 kommentarer:

  1. Men Edith von Zweigbergk! Hur vackert var inte det namnet! :) Grattis i mass till hela lilla familjen! Hörde ditt medd precis gums - bra jobbat i helgen och ta det lite lugnt nu så hörs vi snart! köss

    SvaraRadera
  2. Edith gonna be a star:)

    Mår redan bättre, tack Sötis!

    Natti

    SvaraRadera