onsdag 21 september 2011

Triss i trevligheter


Ljuvlig tjejtrio


Noelle & Hampan "bondar"


Lotta & Lilltösen blev omedelbart "like this"


Jösses! Den ena trevligheten avlöser den andra! I söndags var vi på födelsedagsfika hos nyblivna 30-åringen Tess (Mickes kusin), i måndags förärade Hampus oss med en visit och idag - lunch med Finaste Lotta. Varför går tiden alltid så fort när man har roligt?! Samtliga dejter kändes på tok för korta och Lotta & jag fick trösta oss med att vi faktiskt är föräldralediga båda två och har möjlighet att ses snart igen. By the way - föräldraledig är ett mycket intressant ord... 3-barns mamman Lotta gör inget annat än att hämtar och lämnar barn på diverse olika ställen (jo, förresten - "superkvinnan" går rektorsutbildning, renoverar hus och kör spinning också!!!) och, även om jag inte kör min väninnas tempo, känner jag mig inte heller direkt "ledig";)


Bildkavalkad ifrån senaste dagarna:


"HippieStells" firar Tessan


Daniella - vilken utmärkt barnvakt!


Kussarna Tess & Micke myser med sina ögonstenar


Syssling-sötnosar


Storasyster + Lillasyster = SANT


Puss!


Kyss!


Kompisarna Noelle & Hampus


Soffgos


Det hade inte skadat med lite mascara;)


Lotta & Noelle myser


Mjukaste teddybjörnen till Noelle & lyxkräm till mig:)


Tusen TACK för mysiga träffar och fina presenter! Lotta - Estelle är omåttligt förtjust i vovven hon fick av dig och just nu är hunden med på balettskolan:) Själv skall jag - nu när Micke och Estelle är iväg - passa på att sköta om mina naglar en stund och inviga min nya handkräm. Varmt TACK för denna vardagslyx!

Apropå pressys! Idag fick Noelle världens sötaste lilla gosekanin med posten ifrån våra Stockholmsvänner Jenny, Raffe, Isa och Ellie. Så himla gulligt av Er! Varmt tack och stor kram! Vi saknar Er!!!


PostPressy


På fredag skall hela familjen gå till frissan då såväl Micke som Estelle och jag är i akut behov av klippning. Med tanke på att det är Stellas debut hos frisören kan det nog bli "high life" på "Tomas frisersalong"... Lovar att rapportera! På lördag väntar inflyttningsfest och kräftskiva hos familjen ErikssonNilsson, vilket vi såklart ser fram emot väldeliga!

See ya/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar